niedziela, 2 września 2012

Moja rodzina, dom, szkoła, otoczenie.

Mam 3 siostry Emilly 20 lat nie mieszka z nami, bo jest już w collegu , Julina ma 16 lat jest bardzo miła i pomaga mi ogarnąć się ze szkołą, do której będę z nią chodzić i Olivia ma 12 lat i jest żywiołową i wesołą dziewczynką. Moi rodzice są  super mili, i bardzo ich polubiłam już od pierwszych dni. Sprawili, że czuję się jak u siebie w domu. Mam również dwa psy.
Dom
Mam wielki dom, własny pokój z łazienką i garderobą. Kuchnia jest duża, salon też, a w piwnicy mam piłkarzyki, maszynę do grania w pacmana i duży telewizor przy którym grałam na Wii. bardzo wygodny dom.
Otoczenie
Mieszkam na przedmieściach, piękne miejsce. Piękne domki z zadbanymi działkami. Śliczne alejki. Jeśli ktoś oglądał Gotowe na wszystko wie o czym mówię/ piszę. Tak, tu jest bardzo ładnie. A tak w ogóle to mieszkam nie daleko wytwórni Prince. Minnesota jeden z najzdrowszych stanów Ameryki. Ludzie uprawiają dużo sportów, biegają, ćwiczą na siłowniach itp. Jedzą zdrowiej. Co dziwne jak na Amerykę (dla nas) nie ma tu dużo grubych ludzi. Owszem są więksi ale proporcjonalni.

MOJA ULICA

Szkoła
Budynek w środku wygląda jak na filmach. Wchodzisz korytarz wypełniony stołami i to jest stołówka. Sala gimnastyczna jak z filmów ( tak jak napisałam wszystko jest wielkie sala gimnastyczna też). Sale wyglądają normalnie, korytarz też ale szkoła jest większa i na początku jest trudno się ogarnąć. Podobnie jest z otwieraniem szafki nie jest to takie proste jakby się wydawało.

1 komentarz:

  1. O ja... Sala gimnastyczna jak z High School Musical :D Brakuje jeszcze tańczących koszykarzy, chociaż... Znajdą się tam tacy ^^?

    Wow... Masz własną łazienkę. I piłkarzyki! Też tak chcę...

    Pałacha Ola

    OdpowiedzUsuń