wtorek, 25 czerwca 2013

Nowy Jork

Nowy Jork jest pełny ludzi. Bardzo zatłoczony. Nowy Jork jest pełny głównie turystów, ludzi pracujących w korporacjach oraz ludzi obsługujących turystów. Przyjechałam do Nowego Jorku bez żadnego nastawienia. Owszem byłam podekscytowana na widok Statuy Wolności, ale to tyle. Wszyscy są zawsze podniecenia na myśl o Nowym Jorku, mnie to jakoś bardzo nie rusza. Jak dla mnie Nowy Jork jest miejscem do zwiedzania, nie codziennego życia. Nowojorczycy nie są szczęśliwi. Rzadko się uśmiechają, chyba że chcą ci coś sprzedać. Zawsze w biegu, zajęci. Nowy Jork to wielkie miasto, z niesamowitą panoramą. Wieczorami można zauważyć jak to miasto wygląda w nocy. Brudne, śmierdzące miejsce, w którym lepiej być uważnym jeżeli chodzi o wartościowe rzeczy, które posiadamy. Możemy stwierdzić, że większość dużych miast tak wygląda, ale jak dla mnie nie które z nich mają jakiś klimat. W Nowym Jorku za bardzo klimatu nie znalazłam. Podsumowując Wielkie Jabłko nie zachwyciło mnie jakoś bardzo. Nie chciałabym tam mieszkać ale chętnie przyjechałabym na dłużej żeby bardziej pozwiedzać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz